Pages

Apr 4, 2007

牛肉佬給街坊的信

明師奶於茶樓發表辛酸史,熱爆街坊,感人肺腑,一時洛陽紙貴。唯獨牛肉佬心有不忿,感覺比人借黎過橋。

“我四十年前入行,後來轉做牛肉,由於當時少人做牛肉,又冇競爭,覺得自已係街巿精英,不自覺就開始自已幫客人決定牛展定牛腩,開始鬧啲客,亦開始呃稱。呃稱呃佐四十年,呢啲係環境造就,社會嘅錯! 但今日我好唔開心,好唔明白,點解新黎牛肉仔開檔之後,個個為佢打氣,踩我台?? 我知佢讀番書,唔呃稱,但係大家諗諗,我呃稱呃佐幾十年,慣佐,要改,要好大勇氣放下身段,係好艱難、好艱難、好艱難 … 但牛肉仔未呃過稱,佢根本唔使改!! 咁你地話啦,係咪應該支持我多啲呀??”

“仲有,牛肉仔黎佐之後,我生平第一次,第一次學習到原來啲客可以選擇拒絕我 … 上次強師奶膽敢唔要我切佐嗰件牛膀,我都冇鬧佢,仲笑笑口添!! 你地咁都感覺唔到我嘅誠意??”

No comments: